HUB van SPIJK overleden. Een van onze leden die al vanaf het begin lid is, vanaf 1966(!!) Hub is overleden. Afgelopen week is hij op 83 jarige leeftijd overleden!

We hebben van een van onze trouwste leden, Cor van Wieringen een grote financiele bijdrage gekregen voor de Nol's Memorials.

Natuurlijk hebben we COR van harte bedankt. Hier alsnog een keer! COR BEDANKT namens de NBC!!

Beste Schaakvrienden

Volgende twee teams hebben we opgegeven voor het teamtoernooi wat dit jaar genoemd is naar onze Nol van 't Riet.

Team 1

Beste schaakvrienden. 

Zoals jullie weten is Nol van 't Riet begin november overleden. Wat hij, óók internationaal, voor onze vereniging heeft gedaan is onbeschrijflijk. Vele mooie artikelen kunt U hierover vinden.

Vandaag kreeg ik (Joop) onderstaand stukje met begeleidende tekst van ons oud bestuurslid, redacteur van het schaakblad Roger Feytenseen mooi stukje over Leo Diepstraten!

Beste allemaal....

Hieronder gekopieerd een stukje over Nol in de Duitse Nieuwsbrief!

De meest gebezigde termen.

Vandaag ontvingen we bericht dat ons erelid, oud-voorzitter, schaakhistoricus en Ridder in de Orde van Oranje-Nassau Leo Diepstraten is overleden. R.I.P. Leo.

Gisteren heb ik een stukje geschreven over Nol op de ICCF-website. Zie; https://www.iccf.com/message?message=1391

Daarvoor had ik een aantal bestuurslleden van de ICCF al persoonlijk op de hoogte gebracht.

Met droefenis bereikte ons het bericht dat "onze Nol" is overleden. Onze gedachten zijn bij zijn familie en dierbaren.

R.I.P.

De rouwkaart

Pages